Odpowiedni Rozmiar grafiki na Facebooka, Instagram, Tweetera, Youtube, Google+
Identyfikacja wizualna, dobrze stworzony branding
W obecnych czasach nie trzeba już wspominać o spójnej oraz profesjonalnej identyfikacji wizualnej firmy. Największe korporacje takie jak Google, Coca-Cola, McDonald’s od lat tworzą dobrze przemyślany branding.
Jakie wymiary grafik na Facebooka, Instagrama,Google+, Youtube
Nowo powstały profil w social mediach potrzebuje odpowiedniej wizytówki. Tą wizytówką na samym początku jest grafika znajdująca się na glównych kanałach firmy.
Facebook –wymiary grafik
- zdjęcie profilowe – 180px x 180px
- zdjęcie w tle – 851px x 315px
- zdjęcie do udostępnianego linku – 1200px x 628px
- zdjęcie wydarzenia – 1200px x 450px
- zdjęcie w reklamie bannerowej (w prawej kolumnie serwisu) – 1200px x 846px
- zdjęcie w reklamie mobilnej – 1200px x 720px
- zdjęcie w poście reklamowym – 1200px x 90px
Instagram – wymiary grafik
- zdjęcie profilowe – 160px x 160px,
- zdjęcie widziane na komputerze – 612px x 612px,
- zdjęcie widziane na smartfonie – 510px x 510px.
Twitter – wymiary grafik
- zdjęcie profilowe – 400px x 400px,
- zdjęcie w nagłówku – 1500px x 1500px,
- zdjęcie udostępnione na tablicy – 1024px x 512px,
- zdjęcie w wiadomości tekstowej – 220px x 440px
YouTube – wymiary grafik
- Grafika kanału – 2560×1440 pikseli.
- Minimalna szerokość grafiki: 2048×1152 pikseli.
- Maksymalna szerokość: 2560×423 pikseli.
- Rozmiar pliku: zalecamy plik o rozmiarze 4 MB lub mniejszy.
Google+ – wymiary grafik
- zdjęcie profilowe – Format: JPG lub PNG., Rozmiar: od 10 KB do 5 MB, Minimalna rozdzielczość: 720 x 720 pikseli.
- zdjęcie na okładce – 1080 x 608,
- zdjęcie w tle: 2120 x 1192
- zdjęcie udostępniane w poście – 250px x 250px.
Leave a Reply