Rozmiar jednak ma znaczenie!

Odpowiedni Rozmiar grafiki na Facebooka, Instagram, Tweetera, Youtube, Google+

Identyfikacja wizualna, dobrze stworzony branding

W obecnych czasach nie trzeba już wspominać o spójnej oraz profesjonalnej identyfikacji wizualnej firmy. Największe korporacje takie jak Google, Coca-Cola, McDonald’s od lat tworzą dobrze przemyślany branding.

 

Jakie wymiary grafik na Facebooka, Instagrama,Google+, Youtube

Nowo powstały profil w social mediach potrzebuje odpowiedniej wizytówki. Tą wizytówką na samym początku jest grafika znajdująca się na glównych kanałach  firmy.

Facebook –wymiary grafik

  • zdjęcie profilowe – 180px x 180px
  • zdjęcie w tle – 851px x 315px
  • zdjęcie do udostępnianego linku – 1200px x 628px
  • zdjęcie wydarzenia – 1200px x 450px
  • zdjęcie w reklamie bannerowej (w prawej kolumnie serwisu) – 1200px x 846px
  • zdjęcie w reklamie mobilnej – 1200px x 720px
  • zdjęcie w poście reklamowym – 1200px x 90px

Instagram – wymiary grafik

  • zdjęcie profilowe – 160px x 160px,
  • zdjęcie widziane na komputerze – 612px x 612px,
  • zdjęcie widziane na smartfonie – 510px x 510px.

Twitter – wymiary grafik

  • zdjęcie profilowe – 400px x 400px,
  • zdjęcie w nagłówku – 1500px x 1500px,
  • zdjęcie udostępnione na tablicy – 1024px x 512px,
  • zdjęcie w wiadomości tekstowej – 220px x 440px

YouTube – wymiary grafik

  • Grafika kanału – 2560×1440 pikseli.
  • Minimalna szerokość grafiki: 2048×1152 pikseli.
  • Maksymalna szerokość: 2560×423 pikseli.
  • Rozmiar pliku: zalecamy plik o rozmiarze 4 MB lub mniejszy.

Google+ – wymiary grafik

  • zdjęcie profilowe – Format: JPG lub PNG., Rozmiar: od 10 KB do 5 MB, Minimalna rozdzielczość: 720 x 720 pikseli.
  • zdjęcie na okładce – 1080 x 608, 
  • zdjęcie w tle: 2120 x 1192
  • zdjęcie udostępniane w poście – 250px x 250px.

Leave a Reply

Your email address will not be published.